متاسفانه این تور منقضی شده است!

تهران هوشی مینهانویکشتی کروز
  • نوع سفر: هوایی oman air
  • مدت تور: 7 شب
  • تاریخ رفت: 07 فروردین 1398
  • ساعت رفت: 16:15
  • تاریخ برگشت: 15 فروردین 1398
  • ساعت برگشت: 20:15
  • تاریخ رفت: 08 فروردین 1398
  • ساعت رفت: 16:15
  • تاریخ برگشت: 16 فروردین 1398
  • ساعت برگشت: 20:15
سپهر طلایی تلفن 05138769026   تلفن 05138769027   تلفن 05138769028   تلفن 09150193777   تلفن 09157323549  
به مدت اقامت توضیحات
هوشی مین 3 شب
هانوی 3 شب
کشتی کروز 1 شب
loader-plane.gif
مدارک لازم:

گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار با امضای دارنده پاسپورت

خدمات آژانس:

بلیط رفت و برگشت با هواپیمایی عمان ایر - 6 شب و 7 روز اقامت درهتل همراه با صبحانه +1شب اقامت در کشتی - ترانسفر فرودگاهی در هوشی مین و هانوی-پرواز داخلی از هوشی مین به هانوی - ترانسفر دو طرفه زمینی از هانوی به کشتی کروز و بالعکس – ویزای کشور ویتنام در بدو ورود در فرودگاه صادر می شود- بیمه مسافرتی – راهنمای انگلیسی زبان - یک گشت شهری نیم روزی درشهرهوشی مین – یک گشت شهری با ناهار در هانوی-

توضیحات کلی:

نرخ کودک زیر 2 سال3.590.000 تومان می باشد.
روز اول: رسیدن به شهر هوشی مین
به فرودگاه بین المللی شهرهوشی مین می رسید. به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به هتل در شهرزیبای هوشی مین منتقل می شوید.شب را در هتل سپری می کنید.
روز دوم : تورگشت شهر هوشی مین
صبحانه را در هتل میل می فرمایید. سپس از تور شهر برای دیدن کاخ Reunification و فروشگاه Benh Tanh لذت می برید. سپس از Notre Dame Cathedral و اداره پست که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده ، دیدن می فرمایید. پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروهای زرهی، بخش هایی از توپخانه، بمب ها و اسلحه های پیاده نظام که هم در داخل و هم در خارج نمایش داده شده اند، دیدن خواهید کرد. سپس به محله ی چینی نشین Cholon می رویم و از فروشگاه Binh Tay و برج ساعت عظیم در مرکز آن دیدن می کنیم.تماشای پاگودای Thien Hau که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید. شب را برای گردش یا خرید در شهر سایگون در اختیار خواهید داشت.
روز سوم : روز آزاد در هوشی مین
صبحانه را در هتل میل می کنید. روز را برای گردش و تفریح در اختیار دارید.
روز چهارم : هوشی مین-هانوی
پس از صرف صبحانه ، تا زمان رفت به فرودگاه بین المللی نوی بای درهانوی، وقت آزاد در اختیار دارید. سپس به فرودگاه منتقل می شوید و راهنما به استقبال شما می آید و شما به هتل در شهر هانوی منتقل می شوید.
روز پنجم : گشت شهر هانوی
صبحانه را در هتل میل می فرمایید. صبح از آرامگاه و موزه ی هوشی مین، پاگودای one pillar، کاخ ریاست جمهوری به سبک مستعمراتی فرانسه، معبد تاریخی ادب وهنر و اولین مدرسه ی ویتنام که به افتخار کنفسیوس در سال 1070 ساخته شده، دیدن می کنید.
بعدازظهر، به دیدن موزه ی نژادشناسی می پردازیم. سپس در دریاچه ی Hoan Kiem (دریاچه ی شمشیر شکسته) و معبد Ngoc son که روی یک جزیره در بخش شمالی دریاچه است، گردش می کنیم . بعد به سمت محله ی قدیمی که دارای 36 خیابان است که به نام های اجناسی که در آن فروخته می شوند نامگذاری شده اند ، می رویم. هنگام عصر، به تماشای برنامه ی رقص عروسک های روی آب می رویم ، هنرمندان این نمایش ، عروسک ها را در دکوری بی نظیر روی آب حرکت می دهند و به جای آن ها حرف می زنند و می خندند. شب را در هانوی می گذرانید.
روز ششم : روز آزاد در هانوی
صبحانه را در هتل میل می کنید. روز را برای گردش و تفریح در اختیار دارید.
روز هفتم : هانوی- خلیج هالونگ
بعد از اینکه صبحانه را میل کردید، با اتومبیل به سمت خلیج هالونگ که جزو میراث جهانی یونسکو است، حرکت می کنیم(3 ساعت و نیم). هر کسی که به ویتنام سفر می کند نباید شانس دیدن خلیج هالونگ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه هارمونیک کوه و دریا را از دست بدهد.
خلیج کوچک هالونگ در خلیج Bac Bo(Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواهر به نظر می رسند، منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می گیرد.
به محض رسیدن به بندرگاه، سوار کشتی چینی می شویم و از زیبایی باشکوه خلیج هالونگ و ناهار با غذای دریایی تازه روی کشتی ، لذت می بریم. کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می دهد.
از غارهای شگفت انگیز در خلیج هالونگ که با قندیل احاطه شده است، دیدن فرمایید. شام را روی کشتی میل می فرمایید. انعکاس تکه های سنگ آهکی که از داخل زمین سر بیرون آورده اند، صحنه ی قایق های ماهیگیری که در دل تاریکی نورافشانی می کنند. از این لحظات گرانبها در یکی از مهیج ترین مناظر طبیعی جهان لذت ببرید. شب را در کشتی سپری می کنید.
روز هشتم : هالونگ-هانوی – بازگشت
پس از لذت دیدن طلوع آفتاب، به سمت تعداد بی شماری تکه سنگ های آهکی که با شکل های عجیبشان از زمین سر بیرون آورده اند، حرکت می کنیم. در پناهگاه ساحلی برای در اختیار داشتن منظره ی وسیعی از خلیج هالونگ، توقف می کنیم. سپس به هانوی برمی گردید و به فرودگاه منتقل می شوید.

آدرس:
مشهد - مشهد - رضاشهر - نبش پیروزی ۴ | سایت www.sepehrmhd.ir | تلگرام و اینستاگرام sepehrtalaaee@

آدرس آژانس مسافرتی سپهر طلایی بر روی نقشه
loader-plane.gif
گزارش تخلف